2009-01-25

Pris!

Idag fick jag ett pris!
Någon tyckte om min blogg.
Jessika och Jonas skickade vidare en vandringspokal till mig.
Juryns motivation var: "Vi tycker om din blogg för du skriver så avslappnat skönt om mat med steg-för-steg bilder..!! Därför vil vi nu skicka vidare en utmärkelse hos oss till dig."
      Har man mottagit en utmärkelse ska man:
      -Lägga upp en bild
      -Länka till den du fått den av
      -Ge vidare till 7 andra (eller fler)
      -Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får veta att de fått en utmärkelse.



Tack tack!
(Kanske ett bra tillfälle att nämna att de också har en bra blogg.)

Detta är andra gången jag får en kommentar, och vilken kommentar sedan.
(Förra gången var ett påpekande om ett stavfel.)

Nu behöver jag bara fundera på vilka jag vill skicka detta vidare till. Det blir en svår fråga.

/L

Inga kommentarer: